24-05-2018

La Federació Balear de Trot té com un dels seus principals objectius la lluita antidopatge a les competicions de trot, per aquest motiu es comunica:

Les competències i criteris per a realizar els controls antidopatge, corresponen al veterinari de carreres i al comissari federatiu.

El dissabte 19 de maig, es va disputar el GRAN PREMI CONSELL DE MALLORCA – MEMORIAL JOAN VERGER POCOVI.

Els cavalls participants van entrar a la quarantena i van ser revisats pel veterinari de carreres sense localitzar incidències entre els productes.
El veterinari de carreres i el comissari federatiu, van acordar abans de disputar-se la carrera realitzar control antidopatge al primer i al tercer classificat.

El diumenge 20 de maig, es va disputar el 85è GRAN PREMI NACIONAL.

Els participants van entrar a la quarantena i van ser revisats pel veterinari de carreres localitzant incidències a quatre productes, els quals van ser designats directament a passar el control antidopatge.

Abans de disputar-se la carrera del GPN el veterinari de carreres i el comissari federatiu, com que ja tenien quatre cavalls ja designats per passar control antidopatge, van acordar realizar control antidopatge al primer classificat i al quart classificat de la carrera. Una vegada finalitzada la carrera i com que el quart classificat ja havia estat designat de forma directe a passar control, finalment es va procedir a realitzar control antidopatge al primer i al tercer classificat.